اخبار امروز افغانستان ولایت غور / مبلغین پیام نجات از کرونا: عدم رعایت توصیه های بهداشتی در ... - امروز پایان ماموریتی بود که ۲۰ سال پیش در افغانستان آغاز کردیم.

اخبار امروز افغانستان ولایت غور / مبلغین پیام نجات از کرونا: عدم رعایت توصیه های بهداشتی در ... - امروز پایان ماموریتی بود که ۲۰ سال پیش در افغانستان آغاز کردیم.. این منار در قرن دوازدهم میلادی ساخته شده و ۶۵ متر. این 34 ولایت 364 ولسوالی دارد که قرار ذیل به معرفی میگیرم. انصارالله یمن امروز، یکشنبه نسبت به سقوط شهر های افغانستان به دست طالبان واکنش نشان داد و آن را نتیجه 20 سال اشغالگری آمریکا در کد قرار دادن اخبار هر بخش، در زیر همان بخش قرار دارد. با اشتراک در خبرنامه هر روز خلاصه اخبار، گزارش و مطالب را در ایمیل تان دریافت کنید. علمای ولایت غور از گروه طالبان می‌خواهند دست از کشتار افراد بیگناه بردارند.

عارف عابر٬ سخنگوی والی غور افغانستان امروز جمعه 21 اگست به رسانه‌ها گفت: بازتاب ورود طالبان به کابل در میان شخصیت‌های عراقی. با کاوش mojnews.com می توانید آخرین اخبار سياسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و بین الملل از ايران و جهان را در خبرگزاری موج بخوانيد. در ولایت غور نیز خبرنگاران محلی می‌گویند که شهر فیروزکوه بدون درگیری به‌دست طالبان افتاده است. اخبار ایران و جهان اخبار روز.

تیم فوتبال بانوان غور به دور نیمه‌نهایی راه یافت
تیم فوتبال بانوان غور به دور نیمه‌نهایی راه یافت from gdb.rferl.org
انصارالله یمن امروز، یکشنبه نسبت به سقوط شهر های افغانستان به دست طالبان واکنش نشان داد و آن را نتیجه 20 سال اشغالگری آمریکا در کد قرار دادن اخبار هر بخش، در زیر همان بخش قرار دارد. وزارت دفاع افغانستان ضمن تکذیب سقوط کامل ،از آغاز. مجموعه‌ای از خبر، گزارش و تحلیل درمورد تازه‌ترین اتفاقات ایران و جهان. 5 غیرنظامی بر اثر انفجار گروه تروریستی طالبان هنوز واکنشی به اظهارات سخنگوی والی غور نشان نداده است. آنچه که امروز در مسیر سقوط و فروپاشی نهادهای دولت در چرخش است، اتفاقی نیست بلکه نمای یک خط استراتژیک سیاسی است که سال ها قبل توسط آمریکا ریختانده. هم اکنون ولایت غور آماده پذیرای کمپاین کاندیداتوران است. درخبرنامه‌ی که امروز از سوی این اداره به نشر رسیده، آمده است که تمام وسایط نقلیه به استثنای موتر باربری نوع تیلر می‌ توانند با زنجیر «چَین» از این مسیر رفت ‌و آمد کند. تعداد مراکز ولایت‌های افغانستان که طی یک هفته گذشته به تصرف طالبان درآمدند با سقوط مرکز ولایت‌های بدخشان، بغلان و فراه به ۹ مورد منابع امنیتی اعلام کردند گروه طالبان بعد از ظهر روز سه شنبه شهر فراه در مرز افغانستان با ایران را پس از درگیری شدید تصرف کردند.

اخبار ایران و جهان اخبار روز.

بایدن در نخستین سخنرانی خود گفت: بازتاب ورود طالبان به کابل در میان شخصیت‌های عراقی. فیض آباد/17اسد/باختر کوماندویان تازه نفس چاشت امروز به بدخشان رسیدند. شهرستان تیوره‌ در ولایت غور امروز به دست طالبان سقوط کرد. این منار در قرن دوازدهم میلادی ساخته شده و ۶۵ متر. هیچ یک از اخبار جهان و خبرهای فوری را از دست ندهید. با کاوش mojnews.com می توانید آخرین اخبار سياسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و بین الملل از ايران و جهان را در خبرگزاری موج بخوانيد. منابع محلی در ولایت(استان) پروان می‌گویند که کاروان نظامیان خارجی در بخش هایی از شهر چاریکار مرکز این ولایت هدف حمله انتحاری قرار صندوق حمایت از کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف) و وزارت کار و امور اجتماعی افغانستان اعلام کرده‌اند که در پنج سال گذشته، آمار. امرالله صالح رئیس پیشین امنیت ملی بخش اعظم شهرستان کوهستان در ولایت فاریاب بدست طالبان سقوط کرد. وزارت خارجه افغانستان امروز سه شنبه (۹ جدی/ ۲۹ دسمبر) اعلام کرد که کمیته میراث های فرهنگی سازمان آموزشی، علمی و فرهنگی جهان اسلام موسوم به منار جام در روستای موسوم به جام در ۶۲ کیلومتری ولسوالی شهرک ولایت غور موقعیت دارد؛ محل موقعیت این آبده تاریخی یک. تعداد مراکز ولایت‌های افغانستان که طی یک هفته گذشته به تصرف طالبان درآمدند با سقوط مرکز ولایت‌های بدخشان، بغلان و فراه به ۹ مورد منابع امنیتی اعلام کردند گروه طالبان بعد از ظهر روز سه شنبه شهر فراه در مرز افغانستان با ایران را پس از درگیری شدید تصرف کردند. تازه ترین اخبار افغانستان ، بصورت عینی و بیطرفانه. اخبار فرهنگی،بازیگران هالیوود،اخبار هنرمندان,بازیگران،سریال،فیلم،اخبار بازیگران،صدا و سیما،فرهنگ و هنر,بازیگران ایرانی،بازیگران زن،جدیدترین اخبار هنرمندان،خبر هنرمندان,خبرهای جدید از بازیگران.

جدیدترین قیمت گوشت در بازار (۱۴۰۰/۵/۲۵). وزارت خارجه افغانستان امروز سه شنبه (۹ جدی/ ۲۹ دسمبر) اعلام کرد که کمیته میراث های فرهنگی سازمان آموزشی، علمی و فرهنگی جهان اسلام موسوم به منار جام در روستای موسوم به جام در ۶۲ کیلومتری ولسوالی شهرک ولایت غور موقعیت دارد؛ محل موقعیت این آبده تاریخی یک. معلومات مکمل در باره 34 ولایت افغانستان ! اطلاعات دقیق از ارگ ميرسد كه بعد از رايزنى هاى متعدد، شام امروز جمعه داکتر غنى در حلقه محدودى، موافقت خود را مبنى بر استعفاى مشروط به عبدالله اعلان نموده و عبدالله نيز سريعاً عازم قطر گرديده تا اين پيام مهم را به. تعداد مراکز ولایت‌های افغانستان که طی یک هفته گذشته به تصرف طالبان درآمدند با سقوط مرکز ولایت‌های بدخشان، بغلان و فراه به ۹ مورد منابع امنیتی اعلام کردند گروه طالبان بعد از ظهر روز سه شنبه شهر فراه در مرز افغانستان با ایران را پس از درگیری شدید تصرف کردند.

خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان | Mehr News Agency ...
خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان | Mehr News Agency ... from media.mehrnews.com
بازتاب ورود طالبان به کابل در میان شخصیت‌های عراقی. در ولایت غور نیز خبرنگاران محلی می‌گویند که شهر فیروزکوه بدون درگیری به‌دست طالبان افتاده است. تازه ترین اخبار افغانستان ، بصورت عینی و بیطرفانه. طالبان شهر جلال‌آباد، مرکز ولایت ننگرهار را بدون درگیری تصرف کردند. منار جام از اماکن دیدنی افعانستان در مناطق کوهستانی ولایت غور قرار دارد. اخبار ایران و جهان اخبار روز. امرالله صالح رئیس پیشین امنیت ملی بخش اعظم شهرستان کوهستان در ولایت فاریاب بدست طالبان سقوط کرد. حالا سوال اقتصادی مهم این است که اتفاقات افغانستان، چه تاثیری بر بازار ارز ایران.

فیض آباد/17اسد/باختر کوماندویان تازه نفس چاشت امروز به بدخشان رسیدند.

اخبار ایران و جهان اخبار روز. این دیوار تا به امروز باقی‌مانده و همچنین. امرالله صالح رئیس پیشین امنیت ملی بخش اعظم شهرستان کوهستان در ولایت فاریاب بدست طالبان سقوط کرد. در ۳۴ ولایت افغانستان به تعداد ۳۶۴ ولسوالی موجود میباشد. با اشتراک در خبرنامه هر روز خلاصه اخبار، گزارش و مطالب را در ایمیل تان دریافت کنید. ژوئن 27, 2021 اخبار امروز. با زور وارد کابل نمی‌شویم. خبرهایی از دنیای سیاست، اقتصاد، اجتماع، فرهنگ و هنر، ورزش و علم و تکنولوژی که گزارشگران ما از گوشه و کنار دنیا به اطلاع مخاطبان می‌رسانند و تحلیل کارشناسان برجسته. وزیر خارجه آمریکا همزمان با سقوط سریالی مراکز ولایت‌ها توسط طالبان، وزیر خارجه آمریکا با رئیس جمهور و رئیس شورای عالی مصالحه افغانستان گفت‌وگو کرد. طالبان شهر جلال‌آباد، مرکز ولایت ننگرهار را بدون درگیری تصرف کردند. جولای 24, 2021 اخبار امروز. علمای ولایت غور از گروه طالبان می‌خواهند دست از کشتار افراد بیگناه بردارند. حالا سوال اقتصادی مهم این است که اتفاقات افغانستان، چه تاثیری بر بازار ارز ایران.

هیچ یک از اخبار جهان و خبرهای فوری را از دست ندهید. امروز یکشنبه ۲۴ مرداد، نرخ ارز در صرافی ملی اعلام شد و بر این اساس قیمت دلار، با کمی کاهش نسبت به روز قبل به ۲۵۹۷۲ تومان ثبت شد. منابع محلی در ولایت(استان) پروان می‌گویند که کاروان نظامیان خارجی در بخش هایی از شهر چاریکار مرکز این ولایت هدف حمله انتحاری قرار صندوق حمایت از کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف) و وزارت کار و امور اجتماعی افغانستان اعلام کرده‌اند که در پنج سال گذشته، آمار. با اشتراک در خبرنامه هر روز خلاصه اخبار، گزارش و مطالب را در ایمیل تان دریافت کنید. وزارت دفاع افغانستان ضمن تکذیب سقوط کامل ،از آغاز.

ساخت گلخانه در غور اقتصاد خاک خورده این ولایت را سرپا کرده ...
ساخت گلخانه در غور اقتصاد خاک خورده این ولایت را سرپا کرده ... from aosna.af
در ۳۴ ولایت افغانستان به تعداد ۳۶۴ ولسوالی موجود میباشد. وزارت خارجه افغانستان امروز سه شنبه (۹ جدی/ ۲۹ دسمبر) اعلام کرد که کمیته میراث های فرهنگی سازمان آموزشی، علمی و فرهنگی جهان اسلام موسوم به منار جام در روستای موسوم به جام در ۶۲ کیلومتری ولسوالی شهرک ولایت غور موقعیت دارد؛ محل موقعیت این آبده تاریخی یک. با زور وارد کابل نمی‌شویم. یورونیوز در پخش زنده، آخرین اخبار مربوط به سیاست، اقتصاد و امور مالی را در اختیار شما قرار می‌دهد. خبرهایی از دنیای سیاست، اقتصاد، اجتماع، فرهنگ و هنر، ورزش و علم و تکنولوژی که گزارشگران ما از گوشه و کنار دنیا به اطلاع مخاطبان می‌رسانند و تحلیل کارشناسان برجسته. منار جام از اماکن دیدنی افعانستان در مناطق کوهستانی ولایت غور قرار دارد. آنچه که امروز در مسیر سقوط و فروپاشی نهادهای دولت در چرخش است، اتفاقی نیست بلکه نمای یک خط استراتژیک سیاسی است که سال ها قبل توسط آمریکا ریختانده. این دیوار تا به امروز باقی‌مانده و همچنین.

جولای 24, 2021 اخبار امروز.

وزیر خارجه آمریکا همزمان با سقوط سریالی مراکز ولایت‌ها توسط طالبان، وزیر خارجه آمریکا با رئیس جمهور و رئیس شورای عالی مصالحه افغانستان گفت‌وگو کرد. خبرهایی از دنیای سیاست، اقتصاد، اجتماع، فرهنگ و هنر، ورزش و علم و تکنولوژی که گزارشگران ما از گوشه و کنار دنیا به اطلاع مخاطبان می‌رسانند و تحلیل کارشناسان برجسته. وزارت دفاع افغانستان ضمن تکذیب سقوط کامل ،از آغاز. جولای 24, 2021 اخبار امروز. در اوایل امروز ارزش یک دالر در بازار کابل نزدیک به صد افغانی رسید، اما در پایان روز دوباره به حدود ۸۷ افغانی کاهش یافت… افغانستان. در ۳۴ ولایت افغانستان به تعداد ۳۶۴ ولسوالی موجود میباشد. طالبان شهر جلال‌آباد، مرکز ولایت ننگرهار را بدون درگیری تصرف کردند. ژوئن 27, 2021 اخبار امروز. افغانستان در بخش مبارزه با فساد اداری به وجه احسن پیشرفت کرده است. جدیدترین قیمت گوشت در بازار (۱۴۰۰/۵/۲۵). جنگ افغانستان باید پایان یابد. معلومات مکمل در باره 34 ولایت افغانستان ! اخبار ایران و جهان اخبار روز.

وزارت دفاع افغانستان ضمن تکذیب سقوط کامل ،از آغاز اخبار افغانستان. علمای ولایت غور از گروه طالبان می‌خواهند دست از کشتار افراد بیگناه بردارند.

Posting Komentar

Lebih baru Lebih lama

Facebook